thumbnail image
    • FŐOLDAL
    • MIBEN SEGÍTÜNK?
    • ÜGYFELEINK
    • PARTNEREINK
    • KARRIER
    • KAPCSOLAT
    • BUSINESS CENTRAL
    • [UK]
    • …  
      • FŐOLDAL
      • MIBEN SEGÍTÜNK?
      • ÜGYFELEINK
      • PARTNEREINK
      • KARRIER
      • KAPCSOLAT
      • BUSINESS CENTRAL
      • [UK]
      • FŐOLDAL
      • MIBEN SEGÍTÜNK?
      • ÜGYFELEINK
      • PARTNEREINK
      • KARRIER
      • KAPCSOLAT
      • BUSINESS CENTRAL
      • [UK]
      • …  
        • FŐOLDAL
        • MIBEN SEGÍTÜNK?
        • ÜGYFELEINK
        • PARTNEREINK
        • KARRIER
        • KAPCSOLAT
        • BUSINESS CENTRAL
        • [UK]
      • Egy nagyszerű munkahely ötvözi a kivételes kollégákat és a nehéz problémákat.

        Ezért olyan kollégákkal dolgozunk szívesen együtt, akik hisznek abban, hogy

        • meglévő ügyfeleink sikere a mi szakmai és üzleti fejlődésünk záloga,
        • a tökéletes minőség bár soha el nem érhető, mégis folyamatosan törekedni kell rá minden területen
        • a termékfejlesztés nem csak egy álláshirdetésben felmerülő „buzzword”, hanem az üzleti stratégia és az operatív üzletmenet része,
        • a cloud technológiák alkalmazása nem akadály, hanem lehetőség a jobb, hatékonyabb szolgáltatáscsomagok kialakítására
        • folyamatosan törekedni kell arra, hogy megtartsuk azt a képességünket, hogy minden területen jobbá akarunk válni
        • a valóban lényeges dolgokra kell koncentrálni, és el kell tudni engedni mindent, ami hátráltatja a hatékony munkavégzést és a célok elérését
        • a folyamatos tanulás ezen szakma velejárója, és éppen ezért a normál munkamenet részét kell, hogy képezze
        • egy IT vállalat vezetése szakmai alapokon történjen, az operatív üzletmenet is erre a szemléletre épüljön
        • az innovációs technológiák mielőbbi alkalmazása, a hatékony munkavégzés, és a hosszútávú gondolkodás a szakma kulcs elemei, mely szemlélet követése elégedettséggel tölti el a szoftverek/megoldások felhasználóit, illetve azok létrehozóit is

      • NYITOTT POZÍCIÓINK

        Együtt a holnap üzletében - Jelentkezz már ma!

      • Microsoft Dynamics 365 Business Central Customer Success Consultant

        Konkrét feladatok:

        • Ügyfél életút koordinálása, ügyfélbázis gondozása
        • Folyamatos együtt gondolkodás az ügyféllel 
        • Az ügyfelek jövőbeli célja teljesülésének előkészítése igények definiálásával
        • SLA szintek betartása, betartatása
        • Ticketing rendszer kezelése
        • Eszkaláció
        • Fejlesztési specifikációk készítése fejlesztők részére
        • Ügyfeleink számára a tudásbázis folyamatos bővítése (automatizáljuk a problémamegoldást)
        • Bátor hozzáállás a folyamatok javítására, módszertanok alakítására, visszajelzések adására
        • Tanulás, tanulás, tanulás...

        Amit kínálunk:

        • Gondoskodunk az egészséges „work-life” egyensúlyról
        • Szeniorokból álló sok éves NAV / BC bevezetési tapasztalattal bíró, támogató csapat
        • Ügyféltámogatást stratégiai területként kezeljük, nem másodrangú terület
        • Világos, egyértelmű munkafolyamatok
        • Részvételi lehetőség módszertanok kialakításában
        • Új termékek létrehozásában, kialakításában való részvétel
        • Meglévő termékeink fejlődésébe történő aktív részvétel
        • Cloud és DevOps technológiák és termékfejlesztési alapismeretek elsajátításának / alkalmazásának lehetősége
        • A szakma legújabb technológiáival/eszközeivel történő munkavégzés (nálunk nincsenek elavult, 10 éves rendszerek)
        • Vidám hangulatú, boldog csapat
        • Kellemes munkakörnyezet, könnyű megközelíthetőséggel
        • Külföldi konferencia lehetőségek

        Amit elvárunk:

        • Legalább 2 éves Dynamics NAV / Business Central tanácsadói tapasztalat bármely területen
        • Tapasztalat fejlesztések kialakításában, specifikálásában, tesztelésben
        • Bátor, lelkes, proaktív hozzáállás, a Business Central rendszerrel kapcsolatos tudás megszerzése iránti erős vágy  - folyamatos tanulás
        • Innovatív, analitikus, problémamegoldó gondolkodásmód, értsd meg az ügyfél valós problémáját
        • Önálló munkavégzés képessége
        • Csapatjátékos attitűd – vágy a megszerzett tudás megosztására
        • Folyamatos visszajelzés, a folyamatok javítására való törekvés

        Ami előny:

        • Korábbi komplexebb projektfeladatban való részvétel (szakiparági funkcionalitás kialakítása, interfészek kialakításában való részvétel)
        • Alapvető programozási ismeretek AL nyelven
        • Microsoft SQL alapismeretek
        • Azure DevOps vagy egyéb GIT alapú verziókövető rendszer ismerete
        • Egyéb Microsoft technológiák ismerete
        • Valamilyen szakiparág ismerete – esetleg Add-on ismerete
          ERRE JELENTKEZEM

        ©AppVision Kft, 2021.

          Find Us
          Contact
        Cookie Use
        We use cookies to ensure a smooth browsing experience. By continuing we assume you accept the use of cookies.
        Learn More