
"Kimondható, hogy a Dynamics 365 Business Central az elmúlt évben megmentette a cégünket."
- Marosi Balázs, ügyvezető
HERZ Armatura Hungária Kft.
A HERZ Armatura a Dynamics 365 Business Central segítségével a folyamatos fejlődés pályájára lépett
A HERZ Armatura Hungária az egyik legnagyobb európai szelep- és szerelvény- gyártó cég kereskedelmi leányvállalata. A tízfős csapat javítani akart a növekedési folyamatok átláthatóságán, illetve fejleszteni a termékmenedzsmenten és logisztikán. Választásuk a Dynamics 365 Business Centralra esett. Ma már gyorsan és zökkenőmentesen áramlanak az adatok, az összekapcsolt üzletágak dinamikusabban látják el napi feladataikat. Mindez segíti a vállalat folyamatos növekedését.
Az 1991 óta működő HERZ Armatura Hungária Európa egyik legnagyobb, szerelvényekkel és beépített rendszerekkel foglalkozó cégének leányvállalata. Fűtés, higiéniai berendezések, légkondícionálás és gázszerelés terén is alkalmazzák termékeiket. A cég 2010 óta használja a Dynamics NAV rendszert, eredetileg erőforrástervezésre.
“Mivel helyszíni megoldás volt, gyakran frissítettük és komplikált volt csatlakoztatni vagy távolról használni” - magyarázta Marosi Balázs, a HERZ Armatura Hungária ügyvezetőigazgatója.
“2019-ben váltottunk a felhőalapú Dynamics 365 Business Centrálra, ami egy teljeskörű megoldás. Dinamizálni tudja a napi folyamatainkat és rugalmasságot biztosít a legfontosabb piacaink kiszolgálásához.”
Egy tízfős cégben az IT-infrastruktúra átalakítása mindenkit közvetlenül érint.
“Partnerünk, az AppVision segítségével egyetlen éjszaka alatt migrálni tudtuk az egész infrastruktúránkat a felhőbe” - mondta el Marosi.
“Amikor megérkezett a pandémia, a felhő miatt gond nélkül és hatékonyan tudtak dolgozni a kollégák otthonról. Kiváló, és remekül időzített döntésnek bizonyult.”
Dinamikus rendelési folyamatok és könyvelés
Ma már teljesen áttekinthetően működik a vállalat. Megoldották a rendelési folyamatok, a kiszállítás, a logisztika átfogó nyomonkövetését.
“Ha rá akarok nézni a készletre vagy az eladási jelentésekre a hónap közepén, ma már könnyedén megtehetem” osztotta meg velünk Marosi.
“Sokkal egyszerűbb lett az árváltozások kezelése a termékcsoportokban. Ez különösen fontossá vált a világjárvány érkezésével, a beszállítói lánc megszakadásai miatt.”
A termékek feltöltése és a reporting is gyorsabb és könnyebb lett.
“Ha könyvelési vagy adózási auditorok kérnek adatokat a látogatásuk előtt, ezt gyorsan teljesíteni tudjuk házon belül vagy partnerünk segítségével”. - tette hozzá Marosi.
Ezek a változtatások lehetővé tették, hogy a HERZ Armatura kétszer annyi, készleten lévő terméket dolgozzon fel, ugyanakkora munkaerővel.
“Kimondható, hogy a Dynamics 365 Business Central az elmúlt évben megmentette a cégünket.” - mondta el Marosi.
“Onnan kezdve, hogy otthonról indíthatunk számlanyomtatást az irodában az ügyfél számára, az azonnali termékadat-frissítésen át a zökkenőmentes összekapcsolásokig, valóban felbecsülhetetlen értéket adott számunkra.”