• "Kimondható, hogy a Dynamics 365 Business Central az elmúlt évben megmentette a cégünket."

    - Marosi Balázs, ügyvezető

  • HERZ Armatura Hungária Kft.

    A HERZ Armatura a Dynamics 365 Business Central segítségével a folyamatos fejlődés pályájára lépett

    broken image

    A HERZ Armatura Hungária az egyik legnagyobb európai szelep- és szerelvény- gyártó cég kereskedelmi leányvállalata. A tízfős csapat javítani akart a növekedési folyamatok átláthatóságán, illetve fejleszteni a termékmenedzsmenten és logisztikán. Választásuk a Dynamics 365 Business Centralra esett. Ma már gyorsan és zökkenőmentesen áramlanak az adatok, az összekapcsolt üzletágak dinamikusabban látják el napi feladataikat. Mindez segíti a vállalat folyamatos növekedését.

  • Az 1991 óta működő HERZ Armatura Hungária Európa egyik legnagyobb, szerelvényekkel és beépített rendszerekkel foglalkozó cégének leányvállalata. Fűtés, higiéniai berendezések, légkondícionálás és gázszerelés terén is alkalmazzák termékeiket. A cég 2010 óta használja a Dynamics NAV rendszert, eredetileg erőforrástervezésre.

    “Mivel helyszíni megoldás volt, gyakran frissítettük és komplikált volt csatlakoztatni vagy távolról használni” - magyarázta Marosi Balázs, a HERZ Armatura Hungária ügyvezetőigazgatója.

    “2019-ben váltottunk a felhőalapú Dynamics 365 Business Centrálra, ami egy teljeskörű megoldás. Dinamizálni tudja a napi folyamatainkat és rugalmasságot biztosít a legfontosabb piacaink kiszolgálásához.”

    Egy tízfős cégben az IT-infrastruktúra átalakítása mindenkit közvetlenül érint.

    “Partnerünk, az AppVision segítségével egyetlen éjszaka alatt migrálni tudtuk az egész infrastruktúránkat a felhőbe” - mondta el Marosi.

    “Amikor megérkezett a pandémia, a felhő miatt gond nélkül és hatékonyan tudtak dolgozni a kollégák otthonról. Kiváló, és remekül időzített döntésnek bizonyult.”

  • Dinamikus rendelési folyamatok és könyvelés

    broken image

    Ma már teljesen áttekinthetően működik a vállalat. Megoldották a rendelési folyamatok, a kiszállítás, a logisztika átfogó nyomonkövetését.

    “Ha rá akarok nézni a készletre vagy az eladási jelentésekre a hónap közepén, ma már könnyedén megtehetem” osztotta meg velünk Marosi.

    “Sokkal egyszerűbb lett az árváltozások kezelése a termékcsoportokban. Ez különösen fontossá vált a világjárvány érkezésével, a beszállítói lánc megszakadásai miatt.”

    A termékek feltöltése és a reporting is gyorsabb és könnyebb lett.

    “Ha könyvelési vagy adózási auditorok kérnek adatokat a látogatásuk előtt, ezt gyorsan teljesíteni tudjuk házon belül vagy partnerünk segítségével”. - tette hozzá Marosi.

    Ezek a változtatások lehetővé tették, hogy a HERZ Armatura kétszer annyi, készleten lévő terméket dolgozzon fel, ugyanakkora munkaerővel.

    “Kimondható, hogy a Dynamics 365 Business Central az elmúlt évben megmentette a cégünket.” - mondta el Marosi.

    “Onnan kezdve, hogy otthonról indíthatunk számlanyomtatást az irodában az ügyfél számára, az azonnali termékadat-frissítésen át a zökkenőmentes összekapcsolásokig, valóban felbecsülhetetlen értéket adott számunkra.”